Uzivatelska pritulnost Linuxu (dlouhe)

Středa Květen 10 10:19:04 CEST 2000

Tomas Valusek napsal:
> Už v reakcích na "jedy" jsem zmínil další věc - když na konzole napíšu
> příkaz, měl by v každém případě něco vypsat. Např. "mkdir neco" by měl
> odpovědět "Directory neco created", prikaz "rm *" by měl říct "xy files

Za tohle ukrizovat. ZPETNA KOMPATIBILITA s 20 let vyvoje, napsanych programu

> deleted" atp. Pokud to otrlému *nixákovi nevyhovuje, jistě bude mechanismus,
> jak to žvatlání vypnout.

proc to neudelat naopak? "desktop" distribuce udela
alias rm='/bin/rm -vi'

> Zatímco Wokna jdou aspoň v základu ovládat bez myši, v X based aplikacích si
> člověk kolikrát ani neškrtne - už jsem tu slyšel, že instalace nějaké

ne? zalezi na window manageru. window maker se da velmi obstojne ovladat bez
mysi. Kamarad vyuzil i "okenni" a "sipkoidni" klavesu, kdyz uz tam jsou

> distribuce nešla bez rozpoznané myši dokonči.

Zlate instalace v TUI

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<_Anarchy_> telsa: rommable debian will be potato chips