Uzivatelska pritulnost Linuxu

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Středa Květen 10 21:08:57 CEST 2000

Petr Cech wrote:

> Za tohle ukrizovat. ZPETNA KOMPATIBILITA s 20 let vyvoje, napsanych programu

Určitý konzervativizmus ano, ale ne za každou cenu. Málo kdo je nucen
používat 20 let staré programy. Pokud ano, pak určitě bude řešit tisíc
horších problémů, než implicitní "ukecanost" mkdiru a spol.

> proc to neudelat naopak? "desktop" distribuce udela
> alias rm='/bin/rm -vi'

Proč to neudělat naopak? Možná proto, že zkušený uživatel si .bashrc
dokáže klidně přizpůsobit, zatímco pro newbies je to téměř
neřešitelný problém.

--
/*