Vyreseno: XFree86 4.0 s kartou S3 Trio3D pouze na 640x480

Peter Keklak peter.keklak na cssz.cz
Středa Květen 10 16:50:42 CEST 2000

Milan píše:

> V sprave z Streda, máj 10, 2000  1:18  ste (peter.keklak na cssz.cz (Peter
> Je to niekedy pakaren, lebo --configure ti tam hodi len zaklad a o zbytok sa musis starat sam. ;)

takze ani nevim jak ti mam podekovat, opravdu sem se stim tady
moril od rana. Jede to, zbytek doladim, pac mi zlobi prepinani
rozliseni, nejak mi to tuhne.

--

        Keklak Peter, sysadmin at OSSZ Pisek
        Work:  Husovo namesti 2078, 397 01, Pisek