Vyreseno: XFree86 4.0 s kartou S3 Trio3D pouze na 640x480

Milan air na inmail.sk
Čtvrtek Květen 11 09:17:54 CEST 2000

V sprave z Streda, máj 10, 2000  4:09  ste (peter.keklak na cssz.cz (Peter
Keklak)) napisali:

> takze ani nevim jak ti mam podekovat, opravdu sem se stim tady moril od
> rana. Jede to, zbytek doladim, pac mi zlobi prepinani rozliseni, nejak
> mi to tuhne.
Verim, mohli to trocha lepsie dopracovat,ale co uz, sak homo linuxus si s tym dako poradi ;o)
S nastavenim monitora ti odporucam pouzit to predchadzajuce nastavenie, co si mal v XFree  3.x.x
Mne ties dost dlho trvalo kym som tu moju 15'ku slusne rozchodil v 1152x864.
Ked ti tuhnu Xy tak zahod PS/2 mys a skus obycajnu seriovu. Aj ked v XFree 4.0 som mal sucasne aj ps/2 a
seriovu mys tak to slapalo.

Caffko zatial.

Milan.