bonding module

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Středa Květen 10 17:06:28 CEST 2000

> 	No a co myslite, ze ty mikrovlnne bridge delaji, kdyz dostanou
> prilis mnoho packetu na rychlosti 100Mbps, ktere nestihnou odeslat.
> Nezkousejte ping, ale treba ttcp. (anebo jsem neco prehledl).

no samozrejme najskor sme to skusali spojenim dvoch pocitacov krizenym eth
kablom a vtedy sme dostali vysledok ako som popisal tj. nahodnym sposobom
presiel v priemere kazdy treti az piaty paket
bohuzial po nasadenie na mikrosky sme sa uz nedostali

> 	Jinak by nemel byt problem (pokud mate v kernelu podporu
> equal cost multipath) udelat neco jako

mame

> ip route add vzdalena_sit/maska nexthop via 1.2.3.4 dev eth0 nexthop \
> 	via 1.2.4.4 dev eth1

nefunguje

> Syntaxi si presne nepamatuju, pisu to z hlavy.
>
> 	Dalsi moznost je teql qdisc.

toto idem hned vyskusat

dzony