Cestina v redhat 6.2 CZ

tief na hit.sk tief na hit.sk
Čtvrtek Květen 11 08:14:10 CEST 2000

rozbehat slovencinu/cestinu v Xoch v redhat 6.2 je uplne jednoduche
staci:

1. nainstalovat ISO8859-2 fonty a nastavit to v /etc/X11/XF86Config
   resp. v xfs.
2. do profilu vlozit : LC_ALL=sk_SK ( resp. cs_CS ???, to neviem, neskusal
   som  :-) )
3. po nastartovani Xov dat prikaz setxkbmap cs

4. a samozrejme nastavit aplikacie aby pouzivali dotycne fonty.

a malo by to ist. Bezia mi vsetky KDE aplikacie, xterminal, aj netscape,
a po pouziti ceskej kniznice aj Star Office(www.root.cz).

A este .. uplne pocestenie netscape som dosiahol uplnym vyhodenim
povodnych fontov, tzn. pouzivam iba ISO8859-2 fonty. Treba sa s tym
trocha potom pohrat ale efekt je super. Inac pekne je si nahodit
TTF FOnty s Windoze, vyzera to velmi pekne.

Pocestenie konzoly tu tusim uz niekto poslal ...

vela stastia ...

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk