postscript a cestina

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Květen 11 10:58:48 CEST 2000

Dobry den

Pouzivam faxovy sw mgetty+sendfax. Jako jeden z pozadavku resim tisk primo z
dos aplikaci na windowsech.
Tak ze zachytim primo zasuvku tiskarny kterou vytvorila samba. Ta mi pak data
k tisku hodi do textoveho souboru ktery prechroustam pres radu filtru a poslu
do generatoru ascii -> postscript, ktery potom predam printfax.pl s jehoz
pomoci (a programem respond) zadam z win cislo a zaradi se to uz beznym
zpusobem do fronty.
A problem je v konverzi ascii -> postscript. Tady pouzivam enscript ktery
chodi vyborne, umoznuje menit velikost fontu, typ fontu. (to resim
prekodovanim escape sekvenci pro epson jehlicku ktere poskytuje ten dos
program) Jenze enscript mi netvori ceske znaky (tedy jen nektere) i kdyz v
dokumentaci pisi ze Latin 2 zvlada naprosto bez problemu.
Zkousel jsem i a2ps ten zase udela dobre cestinu, ale nejdou ovladat fonty.

Najde se nekdo kdo mi poradi jak hledat problem v postscriptu?
(je tam nejaka tabulka  kodovani, u ni je napsano iso88592. soubor je mensi
asi o pulku nez ze stejneho ascii vygenerovany pres a2ps. Chybi tam ceske
fonty? Jak to poznam?)

Diky

S pozdravem

Petr Zapadlo