postscript a cestina

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Květen 11 11:48:27 CEST 2000

Nevím sice, jestli vám to pomůže, ale byl jsem příjemně překvapen
Ghostscriptem 6.0, když mi správně vytiskl češtinu v PostScriptu
generovaného z KDE aplikací (kfm, kmail, atd.). S dřívějšími verzemi jsem
musel podnikat různé brikule, 6.0 šla hned. Jen pozor na 6.01 - s ní se
mi některá písmena ztratila...

Slávek.