20GB disk: Linux, Ontrack Disk Manager a Windows98

Ivan Dolezal Ivan.Dolezal na usa.net
Čtvrtek Květen 11 10:16:34 CEST 2000

Hezky den,

    Chtel bych nasledujici konfiguraci: 1 partition cca 800 MB FAT16, 1
partition cca 3 GB ext2fs, 1 extended partition FAT32 cca 16 GB. Jak na
to?

Win98 potrebuji Ontrack. Ten se instaluje pomoci nastroje Disk Manager,
kteryzto nastroj nevidi, jestli na disku uz existuji nejake jine
partitions (nybrz vsechny predem vytvorene s prehledem prevali) a navic
nedovoluje instalaci pro vice nez jeden zvoleny OS.

    Na druhou stranu zase Linux (RH6.1CZ) pri instalaci na zbyle misto
na disku (pomerne pochopitelne) neumoznuje nainstalovat sve primary
partitions.

    Provadet prostocviky s formatovanim, instalacemi a jinymi ukony
pokladam za celkem vycerpavajici a nechce se mi 'to reinvent the wheel'.

Dekuji predem za vlidnou odpoved,

Ivan Dolezal

PS: Poznamenavam, ze dokumentace dodavana s RH (doc:howto:mini:large,
doc:howto:win95+linux ...) je zcela nepostacujici. Specielne o EZ-drive
(variace na tema Ontrack) pouze mlzne podotyka, ze jeho uzivatele to
budou mit tezke, aniz by prinesla jediny pozitivni navrh.
V news ani na webu jsem pomoci Copernica nic nenasel.
Rovnez nemusite procvicovat prsty psanim navrhu jako "neinstalovat
Windows", nebot jsem za sve Windows + pouzivane programy radne zaplatil
(a to NEJEN Microsoftu) a potrebuji je.