20GB disk: Linux, Ontrack Disk Manager a Windows98

Čtvrtek Květen 11 11:32:07 CEST 2000

On Thu, 11 May 2000, Ivan Dolezal wrote:

> PS: Poznamenavam, ze dokumentace dodavana s RH (doc:howto:mini:large,
> doc:howto:win95+linux ...) je zcela nepostacujici. Specielne o EZ-drive
> (variace na tema Ontrack) pouze mlzne podotyka, ze jeho uzivatele to
> budou mit tezke, aniz by prinesla jediny pozitivni navrh.

Ja si vybavuji, ze jsem v nejake dokumentaci videl doporuceni Disk Manager
poslat nejkratsi cestou do /dev/null, protoze je to strasny smejd. :)
(A jestli se bez nej Wokna neobejdou, tak o nich plati to same.)

Ono je to s pozitivnimi navrhy vubec tezke, protoze DM nejak "kreativne"
zmodifikuje partition table a to pochopitelne zpusobem, ktery nikde neni
dokumentovan (mozna ani v interni dokumentaci vyrobce ;> ).