DNS a dve sitovky

Čtvrtek Květen 11 11:46:04 CEST 2000

On Thu, 11 May 2000, Petr Svoboda wrote:

> Nerekl bych:
>   ipfwadm -A -a -S cislo_site_pripojene_na_rozhrani  -D 0.0.0.0/0
>   ipfwadm -A -a -S 0.0.0.0/0 -D cislo_site_pripojene_na_rozhrani
>
>   A kdyz pinkam z jedne site na IP cislo rozhrani druhe site
>   tak se mi spolehlive inkrementuje pocitadlo, to mam vyzkousene.

Ne zcela chapu, co vlastne chcete vyse uvedenymi pravidly dosahnout.
Predpokladejme, ze site, do kterych je stroj zapojen, jsou A a B, pricemz
prislusne IP adresy interfejsu jsou IP_A a IP_B. Necht je "cislo_site_
pripojene_na_rozhrani" identicke s A. Pak budou zapocitany pakety
ze site A kamkoli, ale pakety ze site B budou zapocitany pouze pokud
budou smerovat do site A, vc. IP_A.