DNS a dve sitovky

Petr Svoboda Svoboda na elsaco.cz
Čtvrtek Květen 11 12:15:46 CEST 2000

Stejne je to potreba nadefinovat i pro druhe rozhrani,
neuvedl jsem to, omlouvam se.

> Chcete rict obe pocitadla, ze?

Ano

> Ja si myslim, ze byste mel pocitat zvlast veci z prvni site na druhe
> rozhrani a z prvni site na druhou sit, a odecitat je od sebe. Jinak
> pocitate duchy (zvlast pokud si nejake programy uvnitr toho vaseho
> routeru povidaji pres IP, jeden je bind()ovan na eth0 a druhy na
> eth1).

  Nakonec jsem to udelal tak ze jsem pres ipfwadm zablokoval pristup
  na protejsi rozhrani z obou stran. Za normalni situace by k tomu
  vubec nemelo dochazet. Mate pravdu hlavne spatne nakonfigurovana
  DNS s proxy dokaze vyrazne zvysit pocty bajtiku.

  A pak otazka: Nema nekdo skusenosti s dvema bind procesy na jednom stroji???

    Pekny Den
        Petr Svoboda