postscript a cestina

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Květen 11 12:40:39 CEST 2000

"Slavek Banko (axis)" wrote:

> Nevím sice, jestli vám to pomůže, ale byl jsem příjemně překvapen
> Ghostscriptem 6.0, když mi správně vytiskl češtinu v PostScriptu
> generovaného z KDE aplikací (kfm, kmail, atd.). S dřívějšími verzemi jsem
> musel podnikat různé brikule, 6.0 šla hned. Jen pozor na 6.01 - s ní se
> mi některá písmena ztratila...
>
> Slávek.

Dik za info, ale myslim si ze mi to nepomuze. Vytvoreny ps soubor prohlizim v
prohlizeci ps z KDE RH6.1.
Pokud tam prijde znak ktery nezna (hlavne hackovane pismena tj "e s hackem" apod )
tak mi tam hodi otaznik (enscript). Kdyz potom soubor ps vyedituji a na misto
otazniku tam soupnu ten spravny znak tak mi prohlizec zobrazi misto neho mezeru. Z
toho vychazim ze mu neco chybi, ale ps znam tak malo ze nejsem schopen poznat co.
Vyzkousel jsem ze co zobrazi prohlizec to potom vyleze i z faxu, takze je potreba
aby to uz v prohlizeci bylo slusne.

Dik za pomoc

S pozdravem

Petr Zapadlo