OFFTOPIC: Apatche+Mysql+PHP

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Květen 11 15:38:26 CEST 2000

On 11/05/2000, Kaas Miroslav wrote:

> Vim, ze tato otazka je trochu mimo tuto konferenci, ale nevim na koho
> bych se mel obratit.
>
> Nainstalvoal jsem si
>
> Apatche, Mysql a PHP.
>
> Pokud to spravne chapu Apatche by mel umoznovat spousteni PHP skriptu
> na pocitaci bez pripojeni na internet. Mel by slouzit k tomu, aby jsem
> si mohl scripty vyzkouset, nez je umistim na nejaky server a neudelal
> tak nekde nejakou paseku. :)
>
> Bohuzel mi PHP scripty spoustet nejdou.
>
> Vim ze je to hloupa otazka, ale poradil by mi prosim nekdo, co mam kde
> nastavit, aby mi to zacalo fungovat.

Na tohle Vam nejspis nikdo neodpovi (jenom ja, abych Vam vysvetlil, co
jste udelal spatne).

Nenapsal jste totiz ktere verze zminenych programu mate, jak jste je
instaloval a pro jakou platformu, co jste udelal po instalaci proto, aby
to fungovalo a HLAVNE jste nenapsal ani radek o tom, co se nyni deje. Co
znamena, ze nejdou spoustet? Vypise se zdrojovy kod? Nevypise se nic?
Prohlizec rekne dokument contains no data? Praskne monitor? Zkysne Vam
mleko v lednicce?

Zkratka asi nejak takhle:

------
Dobry den, nainstaloval jsem si Apache 1.3.9, MySQL 3.22.32 a PHP 3.0.16
pro z RPM. Spustil jsem Apache, ale pokus o nacteni stranky s koncovkou
php3 konci zobrazenim jejiho zdrojoveho kodu.
------

A brzy se jiste dockate nejake takovehle odpovedi (nepotesi Vas, ale pomuze)

-----
Zjevne jste se nenamahal ani podivat do manualu a tak jste v konfiguraci
Apache nejspis opomnel nastavit patricny typ direktivou
AddType application/x-httpd-php3 .php3
-----

Vyse uvedeny priklad je demonstrativni a nemusi nutne resit Vasi
situaci...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi