OFFTOPIC: Apatche+Mysql+PHP

Kaas Miroslav miroslav.kaas na d-data.cz
Čtvrtek Květen 11 16:40:24 CEST 2000

Nebyl jsem zcela presny mate pravdu. :)

Tak tedy znova:

Z CD RedHat 6.1 jsem si nainstaloval Apache, MySQL, a PHP (bohuzel
nevim jake verze, protoze zrovna jsem v praci a pracuju v Hownousek).

Soubor pokus.php3 jsem ulozil do adresare /home/http? .. .

Takto vypada
pokus.php3---------
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Ukßzka pou×itÝ funkce Date</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV ALIGN=CENTER>
<H1>VÝtejte na naÜem serveru</H1>
<P>Prßvý je <?echo Date("H:i:s")?>
</DIV>
</BODY>
</HTML>
-----------------

Spustil jsem Netscape navigator a otevrel pokus.php3.
Bohuzel PHP script se neprovedl. Respektive zobrazil pouze toto.

vysledek po zobrazeni v netscapu--------------
Vítejte na našem serveru
Právě je
------------

Pochopil jsem z toho tolik, ze script se neprovedl.

Nakopnete me prosim nekdo. Lze nekde najit cesky psany navod na to
jak nastavit apache+php+mysql tak aby spousteni scriptu fungovalo.

Dekuji

P.S.:
pokud staci odkomentovat v /etc/httpd/conf/httpd.conf radky :

LoadModule php3_module          modules/libphp3.so
AddModule mod_php3.c

Jsem plne spokojen a dekuji mnohokrat

MK>-----
MK>Zjevne jste se nenamahal ani podivat do manualu a tak jste v konfiguraci
MK>Apache nejspis opomnel nastavit patricny typ direktivou
MK>AddType application/x-httpd-php3 .php3
MK>-----
Mate pravdu. Toto muj problem opravdu neresi. Verim tomu, ze po
precneni veskere dokumentace k vyse uvedenym programum bych problem
vyresil asi sam, ale bohuzel nejsem spravcem site nebo necim podobnym
a tak mam na studie manualu pouze omezene mnozstvi casu. Navic
anglictina neni zrovna mym denim chlebem a proto mi studie manualu
trva trochu dele. A proto jsem se take do teto konference prihlasil.
Nemyslel jsem ze ten problem vyresi nekdo za me. Myslel jsem ze ho
urcite uz resil nekdo predemnou a ze treba ten navod uz bude nekde
uverejnen.

Pokud je tato konference ovsem pouze pro LINUXAKY PROFIKY tak se
srdecne omlouvam a hned zitra rano se z ni odhlasim.

Za to, ze jsem spatne formuloval otazku se jeste jednou omlouvam.