FW: Pozor na virus I love you - A jak jej zrusit

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Čtvrtek Květen 11 17:44:23 CEST 2000

uhlar na fantomas.sk wrote:

> Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <pajasoft na fonet.cz> wrote:
> ->>  Pro jistotu prohledat cely disk na soubory s priponou *.vbs, *.vbe, *.js,
> ->> *.jse, *.css, *.wsh, *.sct, *.hta, *.mp2, *.mp3 a tyto o velikosti cca 10kB
> ->> vymazat. Je v nich nakopirovan cely virus.
>
> ->      Pro BOHA, muzete mi rici, jak soubory typu *.mp2 a *.mp3 mohou poskodit

Nebo jinak, kdyby byl virus chytrejsi, tak zmeni asociaci techto nakazenych
souboru
aby se na ne poustel interpret vbs misto prehravace mp3.

Nicmene tento popis je malinko scestny, protoze neni treba mazat .mp3 a
.mp2
ale jenom *.mp3.vbs a *.mp3.vbs.

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Planickova 1, 162 00 Praha 6