OT Re: FW: Pozor na virus I love you - A jak jej zrusit

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Čtvrtek Květen 11 18:59:33 CEST 2000

Ondrej Sury wrote:

> Nebo jinak, kdyby byl virus chytrejsi, tak zmeni asociaci techto nakazenych
> souboru
> aby se na ne poustel interpret vbs misto prehravace mp3.

	Hmm... jenze to bych musel byt opravdu tak shnily (jako 90%
uzivatelu'-)) abych si klikal na soubory MP3 a radoval se, ze mi je neco
prehrava, nevim jak Vy, ale ja ve Windows zasadne frontuji (via WinAmp)
a nebo prehravam m3u (tam si to vazne dokazu precist).

	Tim ale nesnizuji stanovisko v puvodnim prispevku o tom, ze kdyz mi
nekdo nakazi datove soubory ala MP3, obrazky ala JPG, GIF... ze se mi z
viroveho hlediska nic nestalo a virus se NEMUZE nadale sirit => nevim,
proc bych mel smazat vsechny tyto soubory z disku (aspon bude vice
mista, vidte?).

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz