OFFTOPIC: Apatche+Mysql+PHP

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Květen 11 17:50:43 CEST 2000

On 11/05/2000, Kaas Miroslav wrote:

> [...]
> <DIV ALIGN=CENTER>
> <H1>VÝtejte na naÜem serveru</H1>
> <P>Prßvý je <?echo Date("H:i:s")?>
> </DIV>
> </BODY>
> </HTML>
> -----------------
>
> Spustil jsem Netscape navigator a otevrel pokus.php3.
> Bohuzel PHP script se neprovedl. Respektive zobrazil pouze toto.
>
> vysledek po zobrazeni v netscapu--------------
> Vítejte na našem serveru
> Právě je
> ------------
>
> Pochopil jsem z toho tolik, ze script se neprovedl.

Ano, to jste pochopil spravne.

> Nakopnete me prosim nekdo. Lze nekde najit cesky psany navod na to
> jak nastavit apache+php+mysql tak aby spousteni scriptu fungovalo.
>
> LoadModule php3_module          modules/libphp3.so
> AddModule mod_php3.c
>
> Jsem plne spokojen a dekuji mnohokrat

Nestaci, nize zmineny AddType je take potreba (pokud jiz nastaven neni).

> Mate pravdu. Toto muj problem opravdu neresi. Verim tomu, ze po

Nejspise resi, ale v kombinaci s vyse zminenymi radky LoadModule a
AddModule.

> precneni veskere dokumentace k vyse uvedenym programum bych problem
> vyresil asi sam, ale bohuzel nejsem spravcem site nebo necim podobnym
> a tak mam na studie manualu pouze omezene mnozstvi casu. Navic
> anglictina neni zrovna mym denim chlebem a proto mi studie manualu
> trva trochu dele. A proto jsem se take do teto konference prihlasil.
> Nemyslel jsem ze ten problem vyresi nekdo za me. Myslel jsem ze ho
> urcite uz resil nekdo predemnou a ze treba ten navod uz bude nekde
> uverejnen.

Ja Vam nevycital, ze se ptate, ale ze se ptate spatne. Kdybyste budto
presne popsal chybu a nebo se zeptal "nedari se mi rozbehat PHP s
Apachem a neumim anglicky, neni nekde cesky navod, jak to uvest do
chodu?", tak ani neceknu.

> Pokud je tato konference ovsem pouze pro LINUXAKY PROFIKY tak se
> srdecne omlouvam a hned zitra rano se z ni odhlasim.

Grr, tohle je tady snad kazdy tyden. Ja se Vam jenom snazil vysvetlit,
ze se ptate tak spatne, ze naprosta vetsina lidi se nebude ani snazit
odpovedet, protoze by to bylo jenom bohapuste strileni od boku. Nemyslim
si, ze bych Vas nejak urazel ci Vam daval najevo, ze jste tu nezadouci,
protoze neco nevite. Nedelam to proto, abych Vas zesmesnil, ale abych
Vam pomohl klast spravne dotazy a Vase rozhorceni je stejne
nespravedlive, jako je nesmyslny Vas pocit vyjadreny vyse uvedenou
vetou. Tahle konference neni pro "LINUXAKY PROFIKY", ale pro lidi, kteri
se chteji neco dozvedet, ale take pro to neco delaji. Tohle neni
bezplatna hot-linka!

> Za to, ze jsem spatne formuloval otazku se jeste jednou omlouvam.

Nemusite se omlouvat, nejvice spatne polozenou otazkou poskodite sebe.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi