Instalace RH6.1CZ na 386DX40

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Čtvrtek Květen 11 17:55:11 CEST 2000

Preji pekny den.

Trosicku jsem se seznamil s Linuxem RedHat 6.1CZ. Ted bych chtel zprovoznit
router/firewall. Jedna se o stroj mezi bezdratovym internetem 64kbps
(vyhledove 256kbps) a nasi siti TP 10/100. Vzhledem k rychlosti internetove
linky jsem usoudil, ze by mohl stacit stary 386DX40 s 8MB RAM a 820MB HDD a
podle prirucky dodane k CD by stroj mel pro RH stacit. (Pise se tam o 150MB
HDD a 8MB RAM pro instalaci a 4MB RAM pro provoz)

Zacal jsem instalovat v textovem rezimu (mam disketu s nakopirovanym boot.img
a provizorne pripojenou CD mechaniku) a samozrejme jsem narazil na problem se
kterym si nevim rady.

Po natazeni jadra po mne chce instalator jakousi device disketu (to na pentiu
nechtel), odklepnu "Cancel", zadam klavesnici, rozjede se CD a po chvili to
ztuhne. Asi za minutu se vypise hlaska ze instalace byla prerusena a vystupni
kod je 7.

A ted se tedy ptam:
1. Vi nekdo v cem delam chybu a co ta hlaska s kodem 7 znamena ?
2. Pokud se instalace povede. Je takova "sunka" schopna udelat to co po ni
chci ?
3. Nebyla by vhodnejsi nejaka jina distribuce ? (Nejradeji aby se vesla na
40MB HDD)

Dekuji moc za jakoukoliv odpoved

--
Kolbis