Instalace RH6.1CZ na 386DX40

Vaclavik Jan vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Květen 11 18:14:21 CEST 2000

On Thu, 11 May 2000, Roman Kolbábek wrote:

> Date: Thu, 11 May 2000 17:55:11 +0200
> From: Roman Kolbábek <rkolbabek na volny.cz>
> To: linux na linux.cz
> Subject: Instalace RH6.1CZ na 386DX40
>
> Preji pekny den.
>
> Trosicku jsem se seznamil s Linuxem RedHat 6.1CZ. Ted bych chtel zprovoznit
> router/firewall. Jedna se o stroj mezi bezdratovym internetem 64kbps
> (vyhledove 256kbps) a nasi siti TP 10/100. Vzhledem k rychlosti internetove

> chci ?
> 3. Nebyla by vhodnejsi nejaka jina distribuce ? (Nejradeji aby se vesla na
> 40MB HDD)

podivejte se na http://www.linuxrouter.org/ - jednodisketovy router,
velice snadno se da pouzit.

S pozdravem Ing. Jan Vaclavik, PGS na FEI VUT Brno

Skola: telefon -> +420-5-4114 1283
       e-mail  -> vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
       WWW     -> zatim nejsou nove stranky
Linux: e-mail  -> bigjohny na penguin.cz
       WWW     -> http://www.penguin.cz/~bigjohny/

Enjoy your Linux box