Instalace RH6.1CZ na 386DX40

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Květen 11 18:25:27 CEST 2000

Roman Kolbábek <rkolbabek na volny.cz> wrote:
> Trosicku jsem se seznamil s Linuxem RedHat 6.1CZ. Ted bych chtel zprovoznit
> router/firewall. Jedna se o stroj mezi bezdratovym internetem 64kbps
> (vyhledove 256kbps) a nasi siti TP 10/100. Vzhledem k rychlosti internetove
> linky jsem usoudil, ze by mohl stacit stary 386DX40 s 8MB RAM a 820MB HDD a
> podle prirucky dodane k CD by stroj mel pro RH stacit. (Pise se tam o 150MB
> HDD a 8MB RAM pro instalaci a 4MB RAM pro provoz)

Bohuzel to platilo pro nejakou starsi verzi. S mene nez 12 MB RAM RH6.x
ani nenainstalujete, ani vam nebude bezproblemove chodit (=bez vypousteni
casti startovacich skriptu apod.).

> 1. Vi nekdo v cem delam chybu a co ta hlaska s kodem 7 znamena ?

Chyba kvuli nedostatku pameti.

> 2. Pokud se instalace povede. Je takova "sunka" schopna udelat to co po ni
> chci ?

Tohle vam nereknu, ale urcite nesmite mit spatne seriove porty (16550 bez
acka a nizsi).

> 3. Nebyla by vhodnejsi nejaka jina distribuce ? (Nejradeji aby se vesla na
> 40MB HDD)

Napr. http://www.linuxrouter.org/, http://www.toms.net/~toehser/rb/

                                                              S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229