Instalace RH6.1CZ na 386DX40

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Pátek Květen 12 06:13:48 CEST 2000

Zdravim a dekuji za odpovedi.

Mam ale nekolik doplnujicich dotazu...

HDD a

> Bohuzel to platilo pro nejakou starsi verzi. S mene nez 12 MB RAM RH6.x
> ani nenainstalujete, ani vam nebude bezproblemove chodit (=bez vypousteni
> casti startovacich skriptu apod.).

Ale ta prirucka byla dodana primo k tomu CD-cku. A pokud jsou v ni nesmysly,
tak to moc zacatecnikum, jako jsem ja, nepomaha.

> Chyba kvuli nedostatku pameti.

Ja si to myslel. Mimochodem kdosi mi psal, ze se o tom pred chvili mluvilo.
Ja na to mezitim taky prisel, ale tam byl RH6.2 a vystupni kod 9 (ne 7)

> Tohle vam nereknu, ale urcite nesmite mit spatne seriove porty (16550 bez
> acka a nizsi).

Ty seriove porty se mne snad netykaji ? Ja chci z obou stran sitovku, ale
rychlost z "internetove" strany je providerem oriznuta na tech zminovanych
64kbps (bezdratova pevna linka)

> Napr. http://www.linuxrouter.org/, http://www.toms.net/~toehser/rb/

Podivam se, dekuji za tip.

A jeste mam posledni dotaz, ktery sem tak trosku nepatri. Jak je mozne, ze
odpoved je v Newsech driv nez moje otazka ? Nebo jdou jen panu Kolarovi
spatne hodiny na pocitaci ?

--
Kolbis