OT Re: FW: Pozor na virus I love you - A jak jej zrusit

elef roka na elef.sk
Čtvrtek Květen 11 19:05:03 CEST 2000

On Thu, 11 May 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Tim ale nesnizuji stanovisko v puvodnim prispevku o tom, ze kdyz mi
> nekdo nakazi datove soubory ala MP3, obrazky ala JPG, GIF... ze se mi z
> viroveho hlediska nic nestalo a virus se NEMUZE nadale sirit => nevim,
> proc bych mel smazat vsechny tyto soubory z disku (aspon bude vice
> mista, vidte?).

pochopitelne len v tom pripade, ze vam nezmeni asociacie a nebude na
mp3-ky pouzivat nieco ine ako player...

                                        Elef.
Juraj 'Elef' Roka, JR2927-RIPE, roka na elef.sk, http://www.elef.sk
System administrator at Military Academy Liptovsky Mikulas.