2 routery na siti

Tomas Kouba kouba na hw.cz
Čtvrtek Květen 11 20:52:59 CEST 2000

> Nerekl bych, ze popis te site je uplne srozumitelny. Je to tak, ze
mate:
> inet - pocitac s maskaradou - sit 10.0.0.0 - router - sit
192.168.0.0 ?

Jo, omlouvam se

> Ten Win pocitac, ktery zminujete, je na siti 10.0.0.0 nebo
192.168.0.0?
10.0.0.0

> Ma byt zabezpecen pristup ze site 192.168.0.0 do Internetu?

Ne, jen potrebuji pristup ze 10.0.0.0 na jeden pocitac v 192.168.0.0

> V kazdem pripade Vase domnenka, ze by router rikal, ze ma urcitou
adresu
> je mylna. Takhle to chodi na jednom ethernetovem segmentu.

Diky uz jsem na to taky prisel a chyba byla jeste jinde (mezi
klavesnici a zidli jich bylo vic). Omlouvam se za takhle uplne hloupy
dotaz, ale muselo to chodit dneska a ten router vubec neznam (1400
stran manualu) a dost plavu i TP sitich. Takze jsem schanel informace
co nejrychleji.

Tomas