StarOffice (?SUN strcil hlavu do pisku?)

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Čtvrtek Květen 11 23:56:39 CEST 2000

Oficialni vyjadreni SUNu : "Lokalizovana verze SO 5.2 bude do konce tohoto
kvetna." Lokalizace bude vcetne slovniku, ale pokud mam dobre informace, tak
ovladani zustane v anglictine...
Osobne jsem testoval lednovou beta verzi 5.2 beta2 pod Win a Solaris a
cestina chodila vcelku uspokojive, takze se mame na co tesit.

Lukas Cirkva

news:20000511161235.A20147 na linux.fjfi.cvut.cz...