StarOffice (?SUN strcil hlavu do pisku?)

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Pátek Květen 12 19:16:59 CEST 2000

Zdravim,
dnes jsem se ptal cloveka zodpovedneho za propagaci Solarisu 8 v SUN CR a
ten mne informoval, ze se standartne dodava Solaris 8 z USA pro cely svet
jen za cenu postovneho a medii, coz je pro nasince dost vzhledem ke kurzu
dolaru. A on se snazi pro nasi republiku zajistit moznost poskytovani
solarisu8 jen za "ceskou" cenu media, coz jak mne  ujistitl se mu v
nejblizsi dobe podari. Problemem jsou SO5.1, ktere jsou soucasti kopletniho
Solarisu8  (celkem 8 CD). Jak zde bylo jiz diskutovano, tak SO5.1 jsou jinak
zalincencovany.
Doufam, ze jsem tuto informaci pochopil a podal spravne.
Preji pekny den,
Lukas Cirkva

news:391AC1D5.5B651623 na tesnet.cz...