Instalace RH6.1CZ na 386DX40

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pátek Květen 12 13:07:32 CEST 2000

Roman Kolbábek <rkolbabek na volny.cz> wrote:
> Ale ta prirucka byla dodana primo k tomu CD-cku. A pokud jsou v ni nesmysly,
> tak to moc zacatecnikum, jako jsem ja, nepomaha.

To je bohuzel pravda. Ale kdyz uz se na ni podilelo tolik lidi (viz tiraz),
tak to mohl nekdo z nich opravit. Taky tam treba mohlo byt, ze autorem CD
je Milan Kerslager. Prominte mi tuto nekonstruktivni ironickou poznamku.

> Ty seriove porty se mne snad netykaji ? Ja chci z obou stran sitovku, ale
> rychlost z "internetove" strany je providerem oriznuta na tech zminovanych
> 64kbps (bezdratova pevna linka)

Pak Vas kvalita seriovych portu samozrejme nezajima.

> A jeste mam posledni dotaz, ktery sem tak trosku nepatri. Jak je mozne, ze
> odpoved je v Newsech driv nez moje otazka ? Nebo jdou jen panu Kolarovi
> spatne hodiny na pocitaci ?

Spatne jdou hodiny na newsove gatewayi. Proc by na IBM Netfinity 3000 mely
jit vnitrni hodiny nejak presne? Budu to muset zasynchronizovat pres sit...

                                                     S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229