Instalace RH6.1CZ na 386DX40

Pondělí Květen 15 08:54:15 CEST 2000

On Fri, 12 May 2000, Petr Kolar wrote:

> To je bohuzel pravda. Ale kdyz uz se na ni podilelo tolik lidi (viz tiraz),
> tak to mohl nekdo z nich opravit. Taky tam treba mohlo byt, ze autorem CD
> je Milan Kerslager. Prominte mi tuto nekonstruktivni ironickou poznamku.

Na te prirucce pracovat Yenya, pak Oto 'tapik' Buchta a pak ja. Bohuzel
nebylo dost casu na to, aby byla dokonala. V soucasne dobe je na mych
strankach i na strankach ceskeho RedHatu dostupna prirucka pro 6.2, kterou
jsem uz prakticky celou prepsal. Bohuzel predelavat po nekom neco je
horsi, nez to napsat cele znovu (to vim az ted).

Takze za to muzu ja, protoze jsem delal finalni upravy. Prirucka je sirena
pod GPL, pripominky prijimam (dokonce se k tomu nekdo hlasil, ale skutek
utek).

To, ze nikde neni uveden autor je vysledkem navrhu CZLUGu (resp. jeho
clenu) a CPressu. Ja jsem to jen akceptoval a je pravda, ze me to moc
netesi, protoze tim jednak maskuji svoji odpovednost (to je asi nejvetsi
chyba) a jednak mi pak nikdo nemusi verit, ze jsem to byl opravdu ja :-(
Na druhou stranu by tam pak melo byt napsano vice lidi.

--
                        Milan Kerslager