Zatizeni CPU

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Pátek Květen 12 15:27:30 CEST 2000

On Fri, May 12, 2000 at 02:05:36PM +0200, Marek Les wrote:
> Muzete mi prosim nekdo prozradit, odkud bere top informace o CPU states?

Temer vsechny informace ziskava tak, ze se prohrabava ve strukture /proc a
analyzuje ji ... (proto je to tak 'pomale' a narocne)

> A jestli existuje nejaka jednodussi metoda jak to zatizeni sledovat,
> protoze top si napr. obcas bere dost cpu pro sebe.

IMHO ani moc ne. Zkuste procinfo, load average, systat ... Navic ani TOP
neukazuje spravne hodnoty - u multithreadovych aplikaci zatizeni nepocita
dobre (je to videt treba u prehravacu MP3, nektere jsou pak zdanlive
10-20x efektivnejsi nez jine ...)

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //