Zatizeni CPU

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Květen 15 07:59:04 CEST 2000

Marek Les wrote:

> Zdravicko..
>
> Muzete mi prosim nekdo prozradit, odkud bere top informace o CPU states?
> A jestli existuje nejaka jednodussi metoda jak to zatizeni sledovat,
> protoze top si napr. obcas bere dost cpu pro sebe.
>
> Prosim poradte, docela to specha..

ked potrebujes LEN celkove zatazenie procesora tak to sa roby tak ze sa
otvori /proc/stat precita sa riadok CPU, (prvy riadok bi mal byt user
druhy si nepametam, treti je system a stvrty je idle) jadro vzdi za
jeden casovy usek prida vsade nejake cisla a staci zistit percentualne
rozdelenie prirastku ;) ja mam tak spraveni load meter cez LPT lebo
origos to robil cez "ps -aux" a to bola vrazda.

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-