ReiserFS(kernel2.2.14)

Miloš Prchlík happz na volny.cz
Neděle Květen 14 19:09:31 CEST 2000

> Miloš Prchlík wrote:
> : Negativni zkusenosti co se tyce samotneho fs nemam. Podle mych
zkusenosti se
> : chova tak, jak by podle autoru mel.
>
> Jak velkou zatez na FS kladete? Ja jsem uvazoval, co pouzit za FS
> na opravdu zatizeny server, jako je treba FTP strom ve ftp.linux.cz.
> Zatim jsem zkusil ext3, ktery ma nevyhodu, ze journaluje i data (coz ale
moc
> nevadi, protoze zapisove operace na FTP stromu zas tak casto neprobihaji).
> A velkou vyhodou je, ze se muzu trivialne vratit k ext2.

> [...]

Dobry den.

Nejdriv jsem zkousel fs doma u sebe na jedne partisne. Pouzivam ji jenom pri
vyvoji ruznych programu, obsahuje velke mnozstvi malych souboru (radove
stovky). Zkousel jsem na ni kompilovat i tri jadra zaroven, a rekl bych, ze
se s tim vyrovnal celkem dobre. No, a pak jsme zkouseli reiserfs na skolnim
ftp serveru. Je sice krapet mensi nez ftp.linux.cz, ale dost casto se
pouziva. Jinak, jake naroky? Jestli chcete, tak mohu poslat nejakou tu
statistiku. Ext3 jsme nezkouseli vybec, podle dokumentace jsme se rozhodli
primo pro ReiserFS.

Milos Prchlik