ReiserFS(kernel2.2.14)

Ivo Zacek izacek na sky.cz
Pondělí Květen 15 22:49:34 CEST 2000

Jan Kasprzak wrote:

>         Jak velkou zatez na FS kladete? Ja jsem uvazoval, co pouzit za FS
> na opravdu zatizeny server, jako je treba FTP strom ve ftp.linux.cz.

Nějaký čas ReiserFS zkouším (s jádrem 2.2.14). Mám tam nějaké PostgreSQL
databáze (experimentální, takže kdybych o ně přišel, nemusím skákat z
okna). Žádné měření jsem nedělal, protože zatím mě zajímá spíš
spolehlivost, ale zdá se mi to o hodně (třeba 2x-3x) pomalejší, než když
to bylo na ext2. Ovšem databáze není ftp.

--
Ivo Žáček <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno