ip_masq_icq nebo sock 5?

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Neděle Květen 14 19:58:47 CEST 2000

On Sun, May 14, 2000 at 12:04:08PM +0200, Michal Konupčík wrote:

> Pro funkci ICQ za maskaradou staci mit naloudovany zmineny modul
> ip_masq_icq.o Me to tak bez problemu funguje.

A doporucuji nastavit timeout pro UDP masq. pravidla na 160 sekund, napr.:
ipfwadm -M -s 7200 10 160
                      ^^^
Pokud jako klienti jsou windoze Mirabilis ICQ klienti, nekdo mi rikal
(tusim Leos Bitto), ze za masquaradou dobre funguji verze ICQ 2000.

a au

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //