ip_masq_icq nebo sock 5?

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Květen 16 00:00:14 CEST 2000

> Pokud jako klienti jsou windoze Mirabilis ICQ klienti, nekdo mi rikal
> (tusim Leos Bitto), ze za masquaradou dobre funguji verze ICQ 2000.

	Mohu potvrdit, ICQ verze 2000 ma volbu Keep Alive (nevim, zda-li ma na
to vliv), kazdopadne mi tato Windozi verze funguje bez problemu se
zakladni maskaradou - tedy zadne spec. nastaveni pro UDP prenos...

	Bohuzel to same se mi zatim nedari v Linuxu - zkousel jsem Licq a
Kxicq, oboji po nejake dobe jiz natrvalo zustane ve stavu Offline... -
kdyz jsem pote z toho sameho pocitace nabootoval Wokna a pouzil ICQ2000,
dostalo se mi nemile hlasky, ze Rate limit exceeded a ze to mam zkusit
za chvili (bohuzel to 'few minutes' bylo skoro 2 hodiny a zrovna v dobe,
kdy jsem potreboval kolegovi neco sdelit). Nema nekdo s nejakym jinym
klientem lepsi zkusenosti?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz