Seriova linka bez modemu

Petr Olivka petr.olivka na vsb.cz
Pondělí Květen 15 08:30:49 CEST 2000

Hi !

  Mate nekdo nejakou praktickou zkusenost, jak propojit dva linuxy pres
seriovou linku (null modem), aby se spojeni chovalo stejne jako treba
pres ethernet ? tedy bez autentikace.

Povedlo se mi to pres PPP, ale bohuzel zadne howto mi moc nepomohlo
(napr. z www.linuxhw.com - ppp-howto), musel jsem hodne experimentovat.

prikaz ma nakonec masledujici formu:

  pppd ttyS1 115200 crtscts localip:remoteip conect ''

nejhorsi je ten konec connect '', bez toho to nejede a nikde neni
receno, co by tam melo byt. Pokud chci aby na jedne strane bezel tenhle
demon trvale, dam mu jeste persit a je to.

a to jsem musel prejmenovat adresar /etc/ppp na pppcosi, aby se mi k
moji prikazove radce porad nemichalo jine nastaveni z konfiguraku v
/etc/ppp

poli