Seriova linka bez modemu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Květen 15 09:36:06 CEST 2000

Petr Olivka wrote:
:   Mate nekdo nejakou praktickou zkusenost, jak propojit dva linuxy pres
: seriovou linku (null modem), aby se spojeni chovalo stejne jako treba
: pres ethernet ? tedy bez autentikace.
:
	noauth?

: Povedlo se mi to pres PPP, ale bohuzel zadne howto mi moc nepomohlo
: (napr. z www.linuxhw.com - ppp-howto), musel jsem hodne experimentovat.
:
: prikaz ma nakonec masledujici formu:
:
:   pppd ttyS1 115200 crtscts localip:remoteip conect ''
:
: nejhorsi je ten konec connect '', bez toho to nejede a nikde neni
: receno, co by tam melo byt.

	To je nesmysl. Takovyto connect (pozor, dve n) nic nedela.
Vubec bych to tam nedaval. Jeste bych tomu dal parametry
"local noauth asyncmap 0"

: a to jsem musel prejmenovat adresar /etc/ppp na pppcosi, aby se mi k
: moji prikazove radce porad nemichalo jine nastaveni z konfiguraku v
: /etc/ppp

	Tak si vytvorte dve nastaveni (/etc/ppp/peers/spojeni1,
/etc/ppp/peers/spojeni2). A pak davejte uz jen "pppd call spojeni1".
V /etc/ppp/options by melo byt to, co je opravdu spolecne pro obe
pripojeni.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/