RH6.2CZ rekompilace jadra -> LILO: Kernel too big

Robert NEDBAL robik na veverka.sh.cvut.cz
Pondělí Květen 15 09:42:13 CEST 2000

Zdravim,
prave jsem si take poprve kompiloval jadro (2.2.15) a resil jsem o vikendu
stejny problem. Problem je v tom, ze se jadro proste nevejde do boot sektoru
(nebo kam); zkuste napsat "lilo -v -v -v".

Problem jsem vyresil tak, ze sem nastavil vice ovladacu jako moduly (tedy ne
primo natvrdo do jadra). Velikost jadra vytvoreneho "make zImage" a
"make bzImage" se mi zdala skoro stejna (rozdil 1 byte :) ).

Robert Nedbal

Borivoj Kostka <kostka na tovek.cz> wrote:
> Zrejme jsem to bohuzel neformuloval dost jasne omlouvam se.
> Mym problemem neni, ze by to neslo sestavit - to s make bzImage
> necini problemy. Ale nejde mi to potomne naladovat: kdyz
> udelat novou sekci do /etc/lilo.conf a pustim /sbin/lilo, dostanu
> hlasku v subj.

Robert Nedbal - Czech Technical University in Prague, Czech Republic
email: R.Nedbal na sh.cvut.cz             http://www.sh.cvut.cz/~robik/
          /* Debuggers are evil. Never ever trust them. */