Instalace RH6.1CZ na 386DX40

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pondělí Květen 15 11:31:32 CEST 2000

Petr Kolar wrote:

> Bohuzel to platilo pro nejakou starsi verzi. S mene nez 12 MB RAM RH6.x
> ani nenainstalujete, ani vam nebude bezproblemove chodit (=bez vypousteni
> casti startovacich skriptu apod.).

RedHat 6.0 mi běží na 486DX33 s 8 MB RAM. Nainstaloval jsem ho tak, že
jsem disk připojil do jiného počítače s 64 MB RAM a instalaci provedl
tam. Pak jsem ještě musel zkompilovat vlastní jádro, protože to
redhatí předpokládalo procesor 586 (nebo 686). Navíc defaultní kernel
má spoustu zbytečností, které jsou v případě 8 MB RAM celkem na obtíž.

Potom je dobré trochu si s množstvím běžících démonů a virtuálních
konzolí - viz. Small-Memory mini-HOWTO.

Čili RedHat 6.0 a jádro 2.2.14 mi uspokojivě běží na počítači s
8 MB RAM a 40 MB swap partition.

--
/*