Instalace RH6.1CZ na 386DX40

Tomas Hornicek dumber na dumber.sk
Čtvrtek Květen 18 22:08:19 CEST 2000

On Thu, May 11, 2000 at 06:25:27PM +0200, Petr Kolar wrote:

> Bohuzel to platilo pro nejakou starsi verzi. S mene nez 12 MB RAM RH6.x
> ani nenainstalujete, ani vam nebude bezproblemove chodit (=bez vypousteni
> casti startovacich skriptu apod.).

s timhle nemuzu souhlasit...v pohode funguju na 8 megach RAM a rh6.1, je to sice 486SX

IMHO ano mne na takove "sunce" bezi sql server, apache, qmail..,i kdzy obcas se stane, ze kdyz neco zacnu kompilovat jdu radeji spat ;)

--
Ludia su ako supy zlietajuce sa nad mrtvolami, kazdy si snazi uchytit co najviac z toho co po nej zostalo

  __
  |  \     _ _ |   _  _        		Tomas "Dumber" Hornicek
  |   \| || | ||_ /_\|         		bhornicek na globtel.sk
  |__ /|_|| | ||_|\_ |         		dumber na dumber.sk
  http://www.dumber.sk
  tel/fax: 00 421 905 199 240