alsa + addonics (opl3sax)

ToX tox na centrum.cz
Pondělí Květen 15 12:35:31 CEST 2000

Ahoj,
mam v PC zvukovou addonics s cipem opl3sax pro sbernici ISA.
Karta mi sice fungovala bez problemu s ovladaci z jadra, ale
u kamarada jsem videl v akci SBLive s alsou jak predvadel, ze mu karta
krasne mixuje soucasne vice zvukovych kanalu, napr. dva soucasne hrajici
prehravace mp3. Takze jsem prisel domu a zacal prekladat alsu :), karta
hraje, ale ...

ale, pokud /dev/dsp otevru soucasne vice procesy pro zapis, tak zvuky
produkuje pouze proces ktery /dev/dsp otevrel prvni a ostatni cekaji az
skonci. Ja bych ale chtel at hraji soucasne. Ma nekdo z Vas lepsi
zkusenosti nez ja ?

        Vita Batrla