alsa + addonics (opl3sax)

Petr Klima klima na pal.skm.vutbr.cz
Pondělí Květen 15 14:31:25 CEST 2000

ToX wrote:

> Ahoj,
> mam v PC zvukovou addonics s cipem opl3sax pro sbernici ISA.
> Karta mi sice fungovala bez problemu s ovladaci z jadra, ale
> u kamarada jsem videl v akci SBLive s alsou jak predvadel, ze mu karta
> krasne mixuje soucasne vice zvukovych kanalu, napr. dva soucasne hrajici
> prehravace mp3. Takze jsem prisel domu a zacal prekladat alsu :), karta
> hraje, ale ...

SBLive umi hardwarove prehravat vice kanalu. Mam ten pocit, ze vase
karta (pravdepodobne typ 510 nebo 530) toto neovlada. To je duvod, proc
vam to nejede. Je tady moznost pouzivat ESound Daemon, ktery mixování
více zdroju zvlada snad na kazdem HW, ale ja s nim nemam dobre
zkusenosti, pokud jde o kvalitu zvuku. Mel jsem tehdy stejnou zvukovku,
jako mate vy a obcas jsem dostal podivne deformovany zvuk.

Petr Klima