Presmerovani PC Speakeru na zvukovku

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 15 22:12:30 CEST 2000

On 15/05/2000, Radovan Garabik wrote:

>  : Nicméně mě tak napadlo, jestli není nějaká možnost, jak "přesměrovat"
>  : pípání přes konzoli na zvukovou kartu (pokud možno při zachování
>  : frekvence, přehrání nějakého wavu mě moc neuspokojí). Možná je to hloupá
>
> oplbeep (na sunsite v adresari apps/sound/misc)
> frekvenciu to sice nezachova, lebo zahra nejaky MIDI akord, ale inac
> je to pekne

Tak to bohuzel v mem pripade nepomuze. Je to SB 64 PCI - MIDI pod
Linuxem nebeha, pokud se tedy behem poslednich par tydnu (no, mozna
mesicu) nezmenilo. Snad jedine rozbehat jadernou softwarovou emulaci s
GUS patchi, ale to se mi nejak nepovedlo, navic ted pouzivam ALSU.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi