Presmerovani PC Speakeru na zvukovku

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pondělí Květen 15 21:34:09 CEST 2000

Michal Krause <michal na krause.cz> wrote:
 : Zdravím,

 : při upgradu compu jsem se stal šťastným majitelem bedny, v níž PC Beeper
 : beepá takřka neslyšitelně a navíc je ještě otočený směrem k podlaze a
 : dost napevno přidělaný plechovými packami. Toho konstruktéra bych chtěl
 : potkat :(

 : Nicméně mě tak napadlo, jestli není nějaká možnost, jak "přesměrovat"
 : pípání přes konzoli na zvukovou kartu (pokud možno při zachování
 : frekvence, přehrání nějakého wavu mě moc neuspokojí). Možná je to hloupá

oplbeep (na sunsite v adresari apps/sound/misc)
frekvenciu to sice nezachova, lebo zahra nejaky MIDI akord, ale inac
je to pekne

 : otázka - v podstatě vůbec netuším, co PC Speaker ovládá, co se stará o
 : pípnutí při vypsání znaku \007 atd.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |