jak zkompilovat program s pthready?

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 15 22:16:04 CEST 2000

On 15/05/2000, Mikulas Patocka wrote:

> Nevi nekdo, jak se ma spravne kompilovat program, ktery pouziva
> pthready? Na Linuxu a BSD staci gcc -pthread, na Solarisu (kompilator
> ansi c) se musi pouzit parametr -mt, na Solarisu s gcc se mi to
> rozchodit nepovedlo. gcc na Solarisu nezna -mt ani -pthread a s
> -lpthread se program prelozi, pusti, ale moc nefunguje. Existuje
> nejaky kompatibilni zpusob pouzivani pthreads?

Nemam zrovna praktickou zkusenost, ale rekl bych, ze s nativnimi thready
to asi neni zrovna nejjednodussi - asi i proto vznikaji veci jako GNU
pth. Jenze to je zase kooperativni multithreading, coz neni vzdy
nejvhodnejsi.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi