jak zkompilovat program s pthready?

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 15 23:58:48 CEST 2000

>Nemam zrovna praktickou zkusenost, ale rekl bych, ze s nativnimi thready
>to asi neni zrovna nejjednodussi - asi i proto vznikaji veci jako GNU
>pth. Jenze to je zase kooperativni multithreading, coz neni vzdy
>nejvhodnejsi.

Me jde hlavne o naprostou kompatibilitu mezi vsemi moznymi unixy.
Pthready jsou standart a tak by me zajimalo, jak to napsat, aby to
chodilo vsude. Kdybych treba mohl videt skript configure.in nejakeho
pthreadoviteho programu, byl bych rad.

Mikulas