Mailtool

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Úterý Květen 16 13:21:28 CEST 2000

Dobry den,

prosimVas, nemate nekdo tip na rychly && Xsoidni (klikaci) && nenarocny
mailtool, ktery by byl GNU a navic podporoval automaticke trideni
doslych zprav podle definovanych pravidel?

* netscape znam ale nechci (pomaly, narocny)
* ishmail znam - super, ale chova se divne pri trideni
* kmail znam ale neumi podadresare (tusim ani neumi tridit)
* StarOffice - narocny, neni samostatna aplikace
* pine - neni Xsoidni
* elm - neni Xsoidni

Uz mi dochazi trpelivost pri hledani --> instalaci --> zklamani -->
mazani
	--> konverzi_do_stareho_tvaru -- hledani ...
Screenshoty vetsinou nic nerikaji, clovek si to musi takrikajic osahat
sam.
Kdyztak mi dejte vedet i privatne.

Diky,

Pavel.