Mailtool

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Květen 16 21:06:57 CEST 2000

   From: Pavel Satny <pavel.satny na mie.alcatel.cz>
   Date: Tue, 16 May 2000 13:21:28 +0200

Zdravím,

   > prosimVas, nemate nekdo tip na rychly && Xsoidni (klikaci) &&
   > nenarocny mailtool, ktery by byl GNU a navic podporoval automaticke
   > trideni doslych zprav podle definovanych pravidel?

položme si ještě otázku, zda je vhodné třídit poštu až poštovním klientem,
jestli není výhodnější ji mít už roztříděnou... Můj poštovní (heh :-)
klient obsahuje podporu třídění, o které se ostatním klientům ani nesní, a
stejně používám procmail :-)

   > Uz mi dochazi trpelivost pri hledani --> instalaci --> zklamani -->
   > mazani
   > 	--> konverzi_do_stareho_tvaru -- hledani ...

Pravděpodobně nejrychlejší řešení bude napsat si klienta sám přesně podle
svých požadavků. Stejně postupovali autoři elmu, pine, mutt, ... :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz