gs a prilinkovani fontu

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Květen 16 17:17:45 CEST 2000

On 16/05/2000, Petr Zapadlo wrote:

> mam postscript soubor a v nem jsou pouzity fonty z adresare
> /usr/share/fonts/iso8859-2/type1/afm
> CourierNew-Medium a CourierNew-Bold. (kodovani iso-8859-2)
> Ghostscript tyto fonty vsak nezna a v ps souboru nejsou downloudovany, tak mi
> je nahradi standartnima courier v kodovani iso-8859-1, coz nechci.
> Jak  rici gs aby si pro ne nekam sahl nebo lepe je prihrat ke zdrojovemu
> souboru?
> generator ps (enscript) se mi zatim nepodarilo primet k downloadovani fontu do
> vystupniho souboru.

Kdysi mi nekdo radil, jak donutit Teda k ceskemu tisku a tam bylo take treba
downloadovat fonty. Matne si vybavuji, ze to spocivalo pouze v tom, ze
se fonty poslaly gs pred dokumentem nejak takhle:

cat /fonts/* soubor.ps | lpr

ale nejak se to tak seslo, ze jsem to nikdy nevyzkousel, takze nevim,
jestli je to funkcni. Ani nevim, jestli treba nemusi byt ty fonty v
ASCII podobe.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi