gs a prilinkovani fontu

Středa Květen 17 19:22:15 CEST 2000

On Tue, 16 May 2000, Petr Zapadlo wrote:

> Jak rici gs aby si pro ne nekam sahl nebo lepe je prihrat ke
> zdrojovemu souboru? generator ps (enscript) se mi zatim nepodarilo
> primet k downloadovani fontu do vystupniho souboru.

Jak uz nekdo doporucoval, tak se do jiste miry daji fonty primo predradit
vygenerovanemu soubory (akorat vezme za sve DSC, tj. komentare, kterymi se
ridi napr. program gv). Musi to byt font *.pfa (pokud je *.pfb, pak se da
konvertovat pomoci programu pfb2pfa nebo neceho podobneho).

Krome toho existuji snad v baliku psutils (nebo nejak podobne se
jmenujicim) programy, ktere do PS souboru, ve kterych jsou patricne
DSC komentare (%%IncludeResource a spol.), umi tyto "resources" vlozit
(nebo je zase vyjmout). (Tedy ona to neni zadna veda: proste se radek
"%%IncludeResource: font abc" nahradi radky "%%BeginResource: font abc" a
"%%EndResource", mezi ktere se vrazi text fontu, a "font abc" se odstrani
z "%%DocumentNeededResources".)