talkd - jak povolit NonDNS ?

Martin Proks proks na marian.fsik.cvut.cz
Úterý Květen 16 19:52:21 CEST 2000

uhlar na fantomas.sk wrote:
> 1. hmmm co je to za talkd ktory vyzaduje DNS ?

talkd je z distribuce RH 6.2 a takto se asi chovat ma, protoze uz to tu
pred cca 2 mesici nekdo resil (byl to tusim tehdy debian) tez a jedina
pouzitelna rada byla upravit zdrojaky a rekompilovat.
Zaznam v logu po neuspenem pokusu o talk :
  May 14 18:17:44 cutora talkd[502]: 212.65.254.94: bad dns

> 2. zmente providera za takeho ktory na svoje dialupy ma nastavenu DNS...
Stroj ze ktereho jsem talkovan nevlastnim a do providera mu mluvit
nemohu. S majitelem komunikovat potrebuji a obcas by se online
komunikace setsakra hodila.

Radovan Garabik wrote:
> talkd to sice nie je ale co tak skusit utalk?
> http://www.iagora.com/~espel/utalk/utalk.html

Diky, to vypada slibne.
--
Martin Proks